Consultanta de incredere pentru tranzactiile de vanzare si inchiriere pe segmentele rezidential si business reprezinta obiectivul nostru principal.
Procesul de intermediere este unul complex, care cuprinde multe etape ce necesita cunostinte de specialitate iar noi suntem aici pentru a va asigura o tranzactie usoara, corecta si lipsita de riscuri.
Pentru proprietar, atributiile unui consultant imobiliar incep cu prospectarea si analiza pietei si continua cu pozitionarea corecta a proprietatii pe piata, consilierea pentru stabilirea pretului corect de promovare si tranzactionare, realizarea strategiei de marketing si promovarea pe cele mai vizibile canale media, cautarea unui cumparator sau a unui chirias potential, realizarea vizionarilor, negocierea unor conditii echitabile pentru ambele parti, intocmirea contractului si a procesului verbal, asistarea in procesul de predare-primire si consultanta post tranzactionare.
Pentru comparator / chirias atributiile consultantului imobiliar incep cu prezentarea conditiilor pietei si a oportunitatilor din piata, recomandarea de proprietati corect evaluate, care sa raspunda criteriilor dumneavoastra de cautare, organizarea vizionarilor, negocierea unor conditii echitabile pentru ambele parti, verificarea documentelor, punerea la dispozitie a contractului si a procesului verbal, asistarea in procesul de predare-primire si consultanta post tranzactionare.